"ValueFactory" heeft als doel om organisaties en initiatieven te ondersteunen en te stimuleren bij het inzicht krijgen in hun maatschappelijke meerwaarde.
Dit doen wij door het inzetten van specifieke middelen en methoden, om zo de doelstellingen op een duurzame manier te kunnen realiseren.
Uitgangspunt is dat wij organisaties inzicht geven in de maatschappelijke bijdrage die zij kunnen leveren, hoe ze die zichtbaar kunnen maken en deze kunnen benutten.
Door behoefte- cq. marktonderzoek ("probleem"-analyse) komen we gezamenlijk tot een samenhangend plan over de (inrichting van de) organisatie (waaronder de inzet van mensen), financiering en marketing & communicatie.
Bron en meer informatie ...
Geven van steun bij het inzicht krijgen in maatschappelijke meerwaarde.
Handvatten over de zin en onzin van "maatschap-pelijke interven- ties".
Hoe weet u of uw initiatief of interventie iets gaat toevoegen?
Om de waarde van product of dienst te bepalen voor uw klant, bezoeker of deelnemer.