Nederlandse Hartexpeditie


Social in Business is sponsor geweest van de (Stichting) Nederlandse Hart Expeditie

Het betrof hier een expeditie van 10 hartpatienten die in de periode van 19 februari tot 20 maart 2007 de hoogste berg van Zuid-Amerika (de Aconcagua) heeft beklommen.

Dit werd ondernomen om hartpatiënten te tonen dat ze nog steeds in staat zijn tot uitzonderlijke fysieke prestaties.

Auspiciërende organisaties:Nederlandse Hartstichting,Koninklijke Nederlandse Klim- en Bergsport Vereniging

Andere sponsors waren o.a.:Carl Denig / Mammut (hoofdsponsor),AON, IBM, Polar, Oranjewoud, Centric, Joritsma Bouw.

Comité van Aanbeveling: Jacques Wallage,Dirk Scheringa,Wubbo Ockels, Henk Pijlman,Wim Mosterd.

Social in Business ondersteunde deze expeditie met kennis, ervaring en netwerken op het gebied van sponsoring, fondsenwerving en pr. De financiering was rond (300.000) en werd er een grote bekendheid van deze unieke expeditie opgebouwd.

Kijk ook voor de rubrieken hiernaast of vul onderstaand uw specifieke zoekwens in.